Ob zaključku naročila imaš na voljo standardno ali hitro pošiljanje. Čas pošiljanja se izpiše ob zadnjem koraku naročila.
Archive: FAQs
Mudi se mi. Ali lahko naročilo dobim kaj hitreje?
Če ob zaključku naročila izbereš URGENTNO naročilo, bo tvoje naročilo obdelano med prvimi in odposlano v 1-2 delovnih dneh.
Kdaj bo moje naročilo odposlano?
Vsi izdelki ki niso personalizirani so odpremljeni naslednji delovni dan.
Vse personalizirane nogavice so narejene in odpremljene v 3 delovnih dneh.
Vse personalizirane blazine so narejene in odpremljene v 3 delovnih dneh.
Vse personalizirane majice so narejene in odpremljene v 5 delovnih dneh.
Po izdelavi je tvoje naročilo odpremljeno z načinom hitrosti ki si ga izbral/a.
Čas dostave za standardno pošiljanje je 4-10 dni. To ne vključuje časa izdelave.
Čas dostave za hitro pošiljanje je 3-4 dni. To ne vključuje časa izdelave.
Za hitrejšo dostavo priporočamo plačilo s kreditno kartico ali paypal.
Kann ich Socken mit dem Logo meines Unternehmens bestellen?
Ja, natürlich! Schicke uns eine E-Mail mit Ihren Wünschen an INFO@SOCKCHEN.DE und wir werden dafür sorgen, dass du das bestmögliche Angebot erhältst.
Muss ich den Hintergrund von meinem Foto entfernen?
Auf keinen Fall. Lade einfach das Originalfoto hoch und unser Designteam kümmert sich um den Rest. Wir schneiden das Foto so zu, dass nur das Gesicht des Tieres bzw. der Person gedruckt wird.
Von wo aus liefern Sie?
Wir drucken und versenden auf Slowenien, Mitteleuropa.
Kann ich alles bedrucken lassen, was ich möchte?
Ja, natürlich. Wähle ein Design, das dir gefällt, lade ein Foto deines Lieblingstieres, Lieblingsmenschen oder sogar Autos hoch und wir drucken es.
Wann wird meine Bestellung eintreffen?
Die voraussichtliche Lieferung wird an der Kasse angezeigt.
Ich bin in Eile. Kann ich meine Bestellung schneller erhalten?
Wähle die “Vorrangige Bestellungen”, um die Produktionswarteschlange zu überspringen. Wähle „Express-Lieferung“, um die Bestellung noch schneller zu erhalten.
Was ist, wenn ich mit dem Produkt nicht zufrieden bin?
Wir werden es mit einem neuen Foto neu machen.